برای بهبود روند پاسخگویی به مشتریان، بخش پشتیبانی آنلاین را به واتس اپ تغییر دادیم و کاربران با کلیک بر روی لوگوی واتس اپ سایت، مستقیما به پشتیبان متصل می شوند. در این میان برای پیگیری مدارک، شهریه، مسائل فنی و آموزشی، یک بخش پشتیبانی راه اندازی گردید که از طریق ارسال تیکت کار می کند و اعضای آموزشگاه پس از ارسال تیکت خود، از طریق پیامک از کد رهگیری و وضعیت درخواست خود مطلع می شوند. این بخش با عنوان منو پشتیبانی در دسترس می باشد.
دیدگاه خود را بیان کنید
- ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.